Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Érvényes 2016. július 1.-től visszavonásig.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek bemutatása, kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • Fizetési feltételek ismertetése
  • Az áru átvételének módja
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási és garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk
  • Technikai információk

Üzemeltetői adatok

Cégnév: PolgárBor Kft.
PolgárBor Termelő és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 7773 Villány, Rákóczi ut 32.
Adószám: 11768490-2-02
Cégjegyzékszám: 02-09-066205
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: bor@polgarpince.hu
Tel/Fax: 72/492-053

Megvásárolható termékek bemutatása, kategória besorolása

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg a kedvezményes árakon. Ha nem webáruházunkon keresztül rendeli meg termékeinket, akkor a mindenkori listaáron értékesítjük termékeinket! A vásárlás mellett egyedülálló szolgáltatásként biztosítjuk, hogy kollégáink egy helyszíni felmérés keretében javaslatokat tudnak tenni a konkrét vásárlás előtt a szobához, lakáshoz igazodó ideális megoldásokról, készülékekről. Ezzel a szolgáltatással Ön is biztos lehet benne, hogy legmegfelelőbb rendszert, készüléket tudja a vásárlás során a kosárba tenni.
Ha megtörtént a vásárlás, és nem biztos benne, hogy a kiválasztott berendezést vagy rendszert szakszerűen, minden részletre ügyelve tudja telepíteni, kollégáink ebben is tudnak segíteni. A megvásárolt terméket vagy rendszert az Ön otthonában telepítjük és szakszerűen beállítjuk, hogy Ön maximálisan kihasználhassa a megvásárolt eszköz igazi kvalitásait.
További részletekért kérjük, keresse kollégáinkat.

A kínálatunkban szerepelnek
  • Palackozott borok
  • Borcsomagok

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát , azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

Ön regisztráció nélkül is szabadon nézelődhet és válogathat áruházunkban, azonban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció ingyenes!!!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló
okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a
megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Ebben az esetben a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A rendelés lépéseinek bemutatása
  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a “kosárba teszem” gombra kattintva. Ha rákattint erre a gombra, akkor a kiválasztott termékből 1 darabot helyezett virtuális bevásárlókosarába.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a “vissza az áruházba” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A “tétel törlése” feliratra kattintva törölheti a kosárból az adott tételt. Mennyiség megadását követően nem frissül automatikusan a kosár tartalma, ezért minden esetben válassza a “kosár frissítése” gombot. A kosár tartalmát bármikor ellenőrizheti a weboldal tetején található “kosár tartalma” feliratra kattintva.
  3. Ha befejezte a vásárlást kattintson a “megrendelés folytatása” gombra. Ez után történik a regisztráció, vagy ha már regisztrált webáruházunkban, akkor a belépés.
  4. A belépés után adhatja meg a számlázási és szállítási címet, valamint választhat fizetési módot.
  5. A “tovább az adatok ellenőrzéséhez” gombra kattintva még egyszer leellenőrizheti a megrendelni kívánt termékeket a számlázási és szállítási címet, az áru átvételének módját és a fizetési módot. Ebben a lépésben láthatja pontosan a rendszer által kiszámolt szállítási költséget valamint az utánvétes fizetés esetén a készpénz kezelési díjat.
  6. Ha mindent rendben talál, akkor a “megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
  7. Ezt követően e-mail-ben visszaigazolást kap, amely nem minősül a vevői ajánlat elfogadásának.
  8. A regisztrációt követően már bármikor be tud bejelentkezni e-mail címe és jelszava segítségével.
    A regisztrációt, illetve a bejelentkezést követően a weboldal tetején található kék színű információs rézben megjelenik a bejelentkezett felhasználó, illetve az általa képviselt cég neve. Ha ezt nem látja, akkor a bejelentkezés sikertelen volt.

Fontos, hogy a regisztráció során ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. Külön felhívjuk figyelmét a telefonszám, és az e-mail cím pontos megadására, hiszen ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése. Tájékoztatjuk, hogy az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. A regisztráció azt jelenti, hogy a regisztráció útján nyilvántartásba vett természetes személy személyesen, illetve jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság (szervezet) képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során. Regisztrációra azért van szükség, hogy pontosan ki tudjuk állítani Önnek a számlát, illetve hogy pontosan el tudjuk juttatni a megrendelt termékeket. A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Ezek védelméről az oldal alján található adatkezelés részben olvashat. A regisztrációs űrlapon megadott adatait tároljuk, így a következő vásárláskor már nem kell még egyszer megadni. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem javíthatóak.

Fizetési feltételek

Webáruházunkban három féle fizetési mód közül választhat.

  1. Utánvét
    Ebben az esetben a terméket kiszállító futárnak kell a készpénzben kifizetni a megrendelésben rögzített vételárat. Utánvétes fizetési mód választása esetén készpénz kezelési díjat számítunk fel. Ezt a díjat minden esetben részletesen kiszámoljuk Önnek a megrendelés összesítő oldalon.
  2. Előre utalás
    Ha ezt a fizetési módot választja, akkor a megrendelés beérkezésekor egy átutalásos számlát állítunk ki Önnek. Ha a számlán szereplő összeget jóváírták bankszámlánkon, akkor indítjuk el a megrendelt termékek szállítását. Ebben az esetben nem számítunk fel készpénz kezelési díjat, viszont a szállítás 2-3 nappal is csúszhat a közreműködő bankok miatt.
  3. Készpénzben a helyszínen
    Ezt a fizetési módot csak akkor választhatja, ha az áru átvételének módja: személyes átvétel. Így pincészetünknél az áru megtekintése után kell csak fizetnie.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Az áru átvételének módja

  1. Futárszolgálat
    A megrendelt árut szerződött partnerfutárszolgálat szállítja házhoz. A csomag feladásától számított szállítási idő MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN 1 MUNKANAP. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!Amennyiben tévesen leszállított, illetve hibás termékeket talál a csomagban azt kérem azonnal jelezze vőszolgálatunkkal e-mailben, vagy faxon.
    Ha a megrendelt terméket átadtuk a futárnak e-mailben, vagy telefonon értesítjük Önt.
  2. Személyes átvétel
    Lehetősége van az árut személyesen is átvenni irodánkban.
    Cím:
    Nyitvatartás:
    Hétfő-Péntek: 10-18 óráig
    Szombat: előzetes telefonos egyeztetés alapján
    Vasárnap: zárva 
Házhoz szállítás díjszabása

A megrendelt árut szerződött futárszolgálat szállítja házhoz. Szállítási díjainkat a megrendelt termékek súlya alapján automatikusan számítjuk ki. Készpénz kezelési díjat csak akkor számítunk fel, ha az utánvétes fizetési módot választja!

Szállítási díj
(nettó)
Készpénz kezelési díj
(csak utánvét esetén)
(bruttó)
1 kg
1500 Ft
100 000 Ft-ig
300 Ft/alkalom
1 – 5 kg
2200 Ft
5 – 10 kg
2500 Ft
 200 000 Ft-ig  300 Ft/alkalom
10 – 20 kg
2800 Ft
20 – 40 kg
3100 Ft
40 – 60 kg
3700 Ft
60 – 80 kg
4000 Ft
80 – 100 kg
4400 Ft
100 – 150 kg
5000 Ft
150 – 200 kg
5500 Ft
200 – 250 kg
6000 Ft
250 – 300 kg
6500 Ft

Áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák! Az árlista a normál kartonos áruféleségekre vonatkozik. 3 méter hosszúságot meghaladó küldemények esetén egyedi árajánlat szükséges. Terjedelmes, de könnyű áruk esetében köbméter díjat számolunk. A számítás alapja: 1 m³ = 300 kg.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a
szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy
gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Adatkezelés

Az webáruház használata során cégünk rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat cégünk a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a cégünk bizalmasan kezeli. Hírlevelünkről leirarkozhat, ha bejelentkezik e-mail címével és jelszavával és módosítja személyes beállításait, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a fent megadott e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az  Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Technikai információk

Webáruházunk használatához szükséges, hogy az Ön által használt böngészőben engedélyezze a cookie-k(sütik) fogadását, illetve a javascriptek futtatását.